Slagelse Brand og Redning er i en spændende udvikling, hvor de pr. 1. januar 2021 overtager driften af beredskabet i Sorø Kommune med to brandstationer. Et stort fælles pejlemærke er at levere en vare, hvor sikkerhed og kvalitet er i fokus.
Der vil pr. 1. januar 2021 være ansat cirka 200 medarbejdere fordelt på brandstationer, brandskolen og frivillige. I den forbindelse søger de en beredskabsinspektør, som primært vil have sin gang på Brandstationen i Sorø. Du vil komme til at indgå i et team af højt motiverede medarbejdere i den samlede organisation.
Du har en beredskabsfaglig baggrund og vil både indgå selvstændigt i den konkrete sagsbehandling samt indgå bredt i hele beredskabets organisation
Dine primære opgaver vil blandt andet være
koordinering af opgaver på deres kommunale brandstation i Sorø
planlægning, udarbejdelse og koordinering af operative opgaver relateret til Station Sorø (Sorø Kommune) samt øvrige samarbejdspartnere
at indgå i ISL-vagt i distrikt Sorø, med udgangspunkt fra Sorø kommune
opsætning og opdatering af SINE-radioer og fleetmap
deltagelse i forebyggelsesopgaver, eventuelt i brandsyn og taktisk forebyggelse med mere
deltagelse i relevante beredskabsfaglige arbejdsgrupper og netværk.
De ser gerne, at du har
en bred beredskabsfaglig uddannelse
fuldt opdateret ISL-uddannelse
erfaring med projektarbejde, sagsfremstilling, udarbejdelse af rapporter med mere
en struktureret og løsningsorienteret tilgang til arbejdet
en udadvendt og empatisk personlighed.
De tilbyder
et job i et fagligt stærkt beredskab med meget alsidige opgaver
stor mulighed for at præge egen og andres dagligdag og jobområde
særdeles gode kollegaer og samarbejdspartnere
relevant efteruddannelse
løn og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst.