“FIRST LEGO League her i Sorø har i år gjort et scoop af helt nye dimensioner”, fortæller Mette Skjoldan, en glad FIRST LEGO League ambassadør. Det drejer sig om, at et af de lokale markedsføringsfirmaer er trådt til i stor stil og vil hjælpe alle hold med at markedsføre sig. Og det ER alle hold i Sorø. Dvs. her er der rigtig god mulighed for at lære nogle gode fif om markedsføring. Både til brug i FLL og såmænd også senere. Så – tag rigtig godt imod: +vonbülow.co.

Michael von Bülow

Lego, leg, læring og kreativitet hænger uløseligt sammen
Michael von Bülow: “For os er Lego League et stort kreativt værksted med mulighed for at bygge nyt, prøve ideer af og bygge sin egen drøm. Men en drøm og en ny opfindelse er kun en opfindelse, hvis den bliver fortalt, gjort synlig og får en skarp og tydelig profil. Det arbejder vi med til daglig og vores motto er ”Make a Difference”, derfor bakker vi op omkring Lego League! Let’s do it together – let’s play.”

+vonbülow.co er et kommunikations-, markedsførings- og rådgivningshus med base i Sorø, og med kunder og medarbejdere i Norge, Sverige og Danmark.

Outsourcing
“Vi tager udgangspunkt i kundernes forretningsstrategi og hjælper dem med at nå i mål på alle områder inden for markedsføring, presse og kommunikation. Mange af vores kunder har outsourcet alle disse aktiviteter til +vonbülow.co således, at vi varetager de daglige opgaver lige fra oplæg til den årlige markedsføringsplan over update på Facebook til omtale i landsdækkende presse”, fortæller Michael von Bülow.

Morten Holm Svensson, science koordinator i Sorø Kommune, og Mette Skjoldan, der er FIRST LEGO League Ambassadør, er begge rigtig godt tilfredse med, at der kommer en så god markedsføringshjælp og det til alle hold. “Det er superfornemt og tak på forhånd”, lyder det samstemmigt.

Mette Skjoldan
Morten Holm Svensson