
- Denne begivenhed er allerede afholdt.
De trykte mediers udvikling gennem de sidste 40 år
19. november

Lokalarkivets efterårsevent: ”Budskabet skal ud” – kommunikationsmidlernes eksplosive udvikling de sidste 40 år er åbent.
I tilknytning til udstillingen er der fastlagt en række fyraftensmøder torsdage kl. 16-17 i Lokale 3 i Borgerhuset.

Den 19.11. (evt. 14.11.):
Charlotte Kofoed fra Ugebladet Vestsjælland.
Charlotte Kofoed vil fortælle om de trykte mediers udvikling de sidste 40 år, navnlig annonceugebladene.
Det, der engang hed Dianalundbladet, senere Dianalund- Ruds Vedby bladet, blev slået sammen med Høngposten og Gørlev Avis til Vestsjællands Ugeblad. I samme tidsrum er layoutet ændret markant med bedre skrifttyper, farver, kortere sætninger og en bedre opsætning.
Alt det vil Charlotte Kofoed fortælle om på fyraftensmødet den 19.11. kl 16-17.